08 srpnja, 2009

PRIPREMA POZOR, SAD

Odista ne znam zašto sam ime ovom blogu naslovio na engleskom, valjda nisam našao nikakvo bolje i suvislije ime na svom jeziku, jer iskreno da kažem, još ni sam nemam nekakav siguran koncept stvaranja. Dali će ovo biti "jeftino cvrkutanje", kako nazvah ovu moju malenu avanturu, ili zavijanje violinista iznad stola zaljubljenih, koji su jedva dočekali trenutke intime, ne znam. Samo sam siguran da ako vam budem išao na jetra neću dobiti jednu upopreko (bar ne onu koja bridi), i zamolit ću svakoga da se ogradi od onoga što vam JA imam za reći.

Inače, pokušat ću osigurati mnoštvo nepotrebnih informacija, nebitnih podataka, štosveovdjenema činjenica. Bit ću spor i dosadan, u boji i crno-bijel, mono i stereo, star i mlad. Poneki put će me iznervirati računalo, pa se neću tjednima pojavljivati. Ako se zaljubim tekstovi će biti glupavi, a boje prava ljiga. Naposljetku i ovo treba pronaći, zar ne?

Inače sam ljubitelj tajnih društava, udruga, firmi i agencija. Srećom, u mojoj ulici živi jedan slobodni zidar. Ne znam kako bih opisao tog genija, mislioca i mistika. Iako su Slobodni zidari stoljećima čuvali svoju tajnovitost, ova osoba je pokazala veličanstvenu hrabrost da istupi u javnost, izlažući opasnosti i vlastitu slobodu. Prilogom iz 24 sata, novinama koji su prvi, i koliko znam, jedini zamjetili genijalnost ovog podhvata, pred vašu zainteresiranu svijest prostirem prvu obećanu činjenicu!




Srećom, okruženi smo takvim superiornim umovima, srećemo ih svaki dan, i ni u kojem slučaju ne bi trebalo ove ljude shvaćati neshvaćenima. Živjeli Zidari, makar i slobodni bili!!!

2 komentara: